fredag 4. januar 2019

Godt Nyttår med Nordlands Trompet


2 kommentarer:

  1. Hei Kjerstin!

    Kom over bloggen din da jeg leita etter noe fagstoff. Vet ikke om du husker meg, men jeg gikk på Bø vgs 1994-1996 og hadde deg som historielærer i vg2. Jeg husker i alle fall deg veldig godt - du var en av de unge, kule lærerne! Jeg husker også at du skreiv mye på tavla og at jeg opplevde at jeg lærte mye :-) Nå jobber jeg også som lærer i norsk på en skole i Oslo. Håper det står bra til!

    Lærerklem fra Ane Høie (russ-96 ;-))

    SvarSlett
  2. Hei Ane. Klart jeg husker deg :-) Så hyggelig å høre fra deg. Skriver ikke så mye på tavla lenger og har nok endra metodikken siden din tid. Men fortsatt stas å jobbe med flott ungdom. Moro at du har blitt norsklærer. Lykke til videre og håper du finner noe nyttig i bloggen min. Lærerklem tilbake

    SvarSlett