mandag 30. november 2020

Podcast: Antikken

Noen ganger kaster jeg meg over noe nytt, andre ganger kommer jeg diltende etter. Denne gangen gjør
jeg det siste. Det store antikkprosjektet jeg med variasjoner har gjennomført noen år, blir nå erstattet med produksjon av podcaster. Har kollegaer som har drevet med det en stund, og som syns det er en fin måte for elevene å vise både kunnskaper og ferdigheter i et tema, og som syns det er en fin vurderingsform i muntlig. Så nå er det på tide at jeg også prøver. Tema er altså antikken, fortsatt "gammel" læreplan med sammenlikning av to antikke samfunn, og de samme deltemaene jeg har brukt tidligere.

Prosjektbeskrivelse med gjennomføringsplan og vurdering finner dere på fagsida og som link under dette innlegget


Podcast om antikken

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar